شرکت پترو پژوهش ارائه دهنده کلیه تجهیزات تست رنگ ،تستر دیجیتالی رنگ ،ضخامت سنج رنگ اتومبیل
فروش تست های غیر مخرب - NDTKAL-آزمایش های غیر مخرب
شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 21:0 | بازدید : 323 | نویسنده : بهنام سهرابی | ( نظرات )

فروش تست های غیر مخرب - NDTKAL-آزمایش های غیر مخرب

موضوع : معرفي نامه شركت بازرسی غیر مخرب NDT

با درود ؛
           احتراماً به استحضار مي رساند شركت NDTKALA  با در اختیار داشتن امکانات فنی و پرسنل متخصص و مجرب، نسبت به ارائه ملزومات و تجهیزات مورد نیاز واحدهای کنترل کیفی، تضمین کیفی و بازرسی فنی صنایع مختلف کشور اعم از؛ نفت، گاز، پتروشیمی ، ماشین سازی، قطعه‌سازی، خودروسازی، صنایع دفاعی و مراکز  تحقیقاتی اقدام کرده و به عنوان یکی از مراکز پیشرو در توزیع تجهیزات غیر مخرب و ابزار دقیق، تأمین کننده بخش عمده‌ای از نیازهای مشتریان محترم می‌باشد.

021-77130687-8

1- تجهيزات تست التراسونيك ( UT )
   - دستگاههاي عيب ياب التراسونيك (Tru-Sonic و SonaTest)
   - دستگاههاي ضخامت سنج و كليه دستگاههاي سنجشگر محيطي التراسونيك.
   - تجهيزات جانبي پراب ، كابل ، كوپلنت ، انواع تست بلوك V1 و V2 و ...
2- تجهیزات ابزار تست به روش :
 سختی سنجی، زبری سنجی، ضخامت سنجی، حرارت سنجی تماسی و غیرتماسی  Standard)، Time Group، (Kimo
دستگاههای تست ضخامت سنجی التراسونیک فلز.
دستگاه های تست سختی سنجی : انواع مدلهای سختی سنج فلزات و سختی سنج غیر فلزات (پرتابل و غیر پرتابل).
  -   دستگاههای تست زبری سنجی.
  -   تجهیزات بازرسی رنگ شامل دستگاه های تست ضخامت سنجی رنگ و روکش برروی فلزات آهنی  و یا غیر آهنی ، ضخامت سنج رنگ تر(فیلم تر)، سنجش میزان چسبندگی رنگ (خراش اندازه و ...)
  -   انواع دستگاه های منفذ یاب-دستگاه هالیدتکتور
  -   انواع دستگاه های لرزش سنج-ویبریشن تستر
انواع ترمومترهای تماسی و غیر تماسی.
دستگاه های تست شرایط محیطی شامل رطوبت سنح ، صوت سنج و ...
  3- تجهيزات تست به روش ذرات مغناطيسي و ماوراء بنفش ( MT/UV )
   - انواع يوك دستي پرتابل  DC يا AC .
   - مواد مصرفي تست ذرات مغناطيسي در انواع فلوئورسنت يا جوهري (پايه نفتي ومحلول در آب) به صورت پودر يا اسپري. (MagnaFlux)
   - تجهيزات كار با اشعه ماوراء بنفش و ابزار سنجش مربوط به آن (لامپ هاي ماوراء بنفش ، نورسنج ها و تجهيزات ايمني كار با اشعه ماوراء بنفش).
4- تجهيزات تست به روش اديكارنت ( ET )
  - تجهيزات سنجش مغناطيسي و الكتروني مثل تركيب هاي مغناطيسي ، يوك ها ، كويل ها و.....
5- تجهيزات تست به روش مايعات نافذ ( PT )
  - مواد نافذ تركيبات Penetrant– Cleaner –Developer ) ) به صورت اسپري  (MagnaFlux)
6- تجهيزات تست به روش بازرسي چشمي ( VT )
   - انواع متال ماركرها.
   - انواع گيج هاي جوش وآئينههاي بازرسي. G.A.L
7- تجهيزات راديوگرافي صنعتي ( RT )
         - انواع هلدرهاي تكاپس و گامامت و گاماولت.
- انواع دستگاههاي X  در قدرت هاي مختلف با گارانتي و خدمات پس از فروش.
- ساخت اتاق و درب سربی در ابعاد و اندازههای مختلف.

تلفکس فروش و خدمات پس از فروش :

02177130687-8

021-77228679

09122710269

WWW.PPKGROUP.IR

لطفا از وب سایت ما بازدید نمائید

 

شرکت پترو پژوهش خاورمیانه تامین کننده تجهیزات بازرسی غیر مخرب

   آدرس : تهران ، بزرگ راه رسالت ، میدان رسالت ، خیابان هنگام ، فرجام شرقی ،نبش خیابان 39 ساختمان آرین پلاک 5-840 واحد 6 

تلفکس : 8- 77130687 (9821+)
77228679 -( 9821+)
Mobile : 09122710269

www.ppkgroup.co
www.ppkgroup.ir
Info@ppkgroup.co
Sales@ppkgroup.co

دوربین تصویربرداري حرارتی ، گرمانگار و ترموویژن FLIR

فروش دوربین های ترموویژن

دوربین های مادون قرمز


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تست های غیر مخرب چیست و آشنایی با انواع تست های غیر مخرب:
سه شنبه 26 مرداد 1395 ساعت 21:34 | بازدید : 326 | نویسنده : بهنام سهرابی | ( نظرات )

تست های غیر مخرب چیست و آشنایی با انواع تست های غیر مخرب:

بازرسی غیر مخرب NDT

تست های غیر مخرب چیست و آشنایی با انواع تست های غیر مخرب:

تست‌های غیر مخرب شکلی از آزمون مواد مورد استفاده است که مواد آزمایش شده در فرآیند تست از بین نمی‌روند. بنابراین در این روش کارایی یک قطعه بدون تغییر یا از بین رفتن آن، مورد بررسی قرار می‌گیرد. در برخی موارد ممکن است نیاز به روش‌های تست کامل باشد که ممکن است باعث تغییر دائمی یا آسیب شود. انجام تست‌های غیرمخرب در ابتدا می‌تواند باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری پروژه شود.بازرسی غیر مخرب-تجهیزات بازرسی غیر مخرب -فروش تجهیزات بازرسی غیر مخرب

علم یا روش کاری است که به کاربر این امکان را می دهد تا مواد یا اجزای سیستمی را بدون آسیب رساندن به آن ،مورد بررسی قرار دهد. آزمون های غیر مخرب امروزه نقش حیاتی رادرزندگی انسان ها ایفا می کنند به عنوان مثال: اطمینان از سلامت و ایمنی هواپیماها ،وسایل نقلیه ،قطارها ،خطوط لوله پل ها ،نیروگاه ها،پالایشگاه ها ،سکوهای نفتی و هزاران نمونه دیگر را با استفاده از آزمون غیر مخرب مورد بررسی قرار می دهند.آزمون غیر مخرب را می توان ابزاری برای مدیریت کیفیت دانست.تست غیر مخرب را می توان در مرحله ای از ساخت و ساز مورد استفاده قرار داد. مواد و جوش ها را می توان با استفاده از این آزمون ردو یا برای تعمیر معرفی کرد.بازرسی غیر مخرب-تجهیزات بازرسی غیر مخرب -فروش تجهیزات بازرسی غیر مخرب

تست های غیر مخرب


تست های غیر مخرب روش های غیر تهاجمی در تشخیص درستی از اجزا یک ماده یا ساختار یا اندازه گیری برخی کمیت های تجسمی از یک شی است. در مقایسه با تست های مخرب ،NDTروش تشخیص بدون وارد کردن آسیب ،تنش یا خرابی در آزمایش شی است. معمولا در آزمایش خراب کردن یک جسم هزینه زیادی صرف می شود و همچنین در عین حال در بسیاری اوضاع نامناسب است.

در تست‌های غیر مخرب، یک آرایه وسیعی از تکنیک‌ها برای ارزیابی مواد بدون تغییر آن در دسترس هستند. اشعه X و دیگر روش‌های تصویر برداری اجازه می‌دهد به افراد که داخل یک ماده را برای مسائلی مانند ترک و معایب بدون ایجاد هر گونه آسیب بررسی کند. آزمون فراصوتی (اولتراسونیک) تکنیک رایج دیگر هم برای تصویربرداری و هم آزمون پسماند تنش است که تغییرات در امواج صوتی می‌تواند تغییراتی در یکپارچگی مواد مورد آزمون را نشان دهد. به طور کلی تست‌های غیر مخرب روش تشخیص بدون ایجاد آسیب، تنش یا خرابی در آزمایش شی‌ء است. این روش دارای کاربرهای وسیعی در بسیاری از صنایع از جمله خودروسازی، مهندسی عمران، صنایع نفت و گاز، هوانوردی و غیره است و نیز تقریبا در هر مرحله و یا دوره عمر بسیاری از اجزا مورد استفاده قرار می‌گیرد. تست‌های غیر مخرب یا آزمون NDT در جوشکاری بیشترین استفاده کاربردی را دارد. انجام آزمون‌های غیر مخرب دارای روش‌های مختلفی است که برخی از متداولترین روش‌های آن شامل آزمون انتشار امواج صوتی، آزمون بصری نوری، آزمون رادیوگرافی، آزمون ذرات مغناطیسی، آزمون فراصوت، آزمون مایعات نافذ، آزمون الکترومغناطیس، آزمون نشتی، آزمون ترموگرافی، آزمون نشت شار مغناطیسی و غیره است.

تست غیر مخرب

تفاوت های DT - NDT :

1-    در روش های DTپس از اعمال آزمایش قطعه کارایی خود را از دست می دهد.
2-    در روش DTنمی توان تمام محصولات را تحت آزمایش قرار داد و باید به صورت RANDOMتعدادی از نمونه ها را تحت آزمایش قرار داد.
3-    در روش های DTبه تهیه نمونه استاندارد وجود دارد که برای آزمایش های مختلف متفاوت  است.

NDT، بازیگر یک نقش مهم در تضمین هزینه موثر عملیات ایمنی و قابلیت اطمینان از کارخانه با استفاده از نتیجه گیری در انجمن است.
NDT در اندازه های بزرگ از فضاهای صنعتی قابل استفاده است و در تقریبا هر مرحله در تولید یا سیکل عمر بسیاری از اجزا مورد استفاده است. کاربرد اصلی ان در جو زمین ،تولید نیروی قوی ،قطعات خودرو ،راه آهن ،پتروشیمی و بازارهای خط لوله است.NDTبیشترین استفاده کاربردی را در جوشکاری دارد. آن در جوشکاری یا قالب یک ماده یا شی جامد خیلی سخت گیر است،برای ان که هیچگونه ریسکی در انجام ندادن وظیفه اش ،همچنین در آزمایش ساخت و تولید وهنگام استفاده در اغلب موارد ضروری ندارد.

تعریف انواع آزمایش تست های غیر مخرب:

آزمایش غیر مخرب به روش هایی از بازرسی گفته می شود که در آنها کار یک قطعه بدون تغییر یا از بین رفتن ،مورد آنالیزقرار می گیرد.هر روش NDTدارای مجموعه ای از فواید و ضررها است و ازاین رو برخی از آنها بهتر از دیگری برای یک کاربرد خاص هستند. توسط استفاده از عیب دار کردن مصنوعی ،ابتدا حساسیت یک آزمایش سیستم را مشخص می کنند. اگرحساسیت آن کم باشد آزمایش شی دارای ضعف است و مورد تایید همیشگی نیست.اگر که همچنین حساسیت آن بالا باشد. اجزائی با عیوب کوچک رد شده اند ،که آنها تمایل دارند باشند اگر قابلیت استفاده مجدد اجزا اهمیت داشته باشند. با روش های آماری این ممکن است که از یک میدان مشکوک چشم پوشی کرد.

انواع روش های تست های غیر مخرب NDT  شامل موارد زیر است:
1-روش مایع نافد:(Liquid penetrant)             
2- ذرات آهن ربایی (Magnetic particle)
3- جریان مخالف(eddy current)                    
4- مافوق صوت(ultrasonic)
5-پرتو نگاری نورتون:(radiography netron)    
6- پرتونگاری گاما(radiography gamma)       
7- آزمون انتشار امواج صوتی
8- بازر سی چشمی

*روش مایع نافذ: آزمایش مایع نافذ از قدیمی ترین، اقتصادی ترین و ساده ترین روش کشف عیوب سطحی غیر قابل تشخیص با چشم غیر مسطح می باشد.اساس این روش آزمایش مبتنی بر قابلیت نفوذ بعضی از مایعات با استفاده از خاصیت موئینگی به داخل حفره ها و ترک های خیلی نازک می باشد. در نتیجه برای آشکارسازی نقص هایی که سبب شکستن سطح کار شده اند، به کار می رود، این مایعات کشش سطح کم و قابلیت ترکنندگی خوب نسبت به ماده آزمایش شونده دارند و قادرند روی سطح این مواد قشر نازکی تشکیل دهند.

*ذرات آهن ربایی: آزمون ذرات مغناطیسی یکی از روش های آزمون های غیر مخرب برای تشخیص عیوب قطعات آهنی است. دراین روش ذرات آهن برروی ماده ای با خاصیت  آهنربایی ریخته می شود و میدان مغناطیسی در آن القا می شود. درصورت وجود خراش و یا ترکی برروی سطح و یا در نزدیکی سطح ، در محل عیب قطب های مغناطیسی تشکیل می شود و یا در میدان مغناطیسی در آن ناحیه دچار اعوجاج می گردد. این قطب های مغناطیسی باعث جذب ذرات آهن می شوند. در نتیجه وجود عیب را می توان از تجمع ذرات آهن تشخیص داد.

*مافوق صوت -آزمایش UT : آزمون فراصوت یکی از روش های آزمون های غیر مخرب است. دراین روش امواج فراصوت با فرکانس بالا و بادامنه کم به داخل قطعه فرستاده می شوند. امواج فراصوت ارتعاشات مکانیکی هستند که توسط ترنسدیسوسرهای امواج فراصوت عموما بین 0.1 مگاهرتز تا50مگاهرتزاست. دراکثر کاربردهای صنعتی از فرکانس 0.5 مگاهرتز تا15 مگاهرتز استفاده می شود. این امواج پس از برخورد به هرگسستگی بازتابیده می شوند و قسمتی ازاین امواج به سمت حسگر رفته و حسگرآن را دریافت می کند. ازروی دامنه و زمان بازگشت این امواج می توان به مشخصه های این گسستگی پی برد . از کاربردهای این روش می توان به اندازه گیری ضخامت وتشخیص عیوب موجود در قطعات نام برد. یکی از امتیازات مهم این روش توانایی آن در تشخیص عیوب بسیار کوچک به علت استفاده از فرکانس بالا و درنتیجه طول موج بسیار کوچک است.

*آزمون انتشار امواج صوتی:آزمون انتشار امواج صوتی(acoustic emission) یکی از روش های آزمون های غیر مخرب است . وقتی که ماده ای جامد تحت تنش می باشدعیوب موجود در آن باعث ایجاد امواج صوتی با فرکانس بالا می گردند. این امواج در ماده منتشر شده و می توان توسط حسگرهای خاصی آنها رادریافت کرد و با تجزیه و تحلیل این امواج می توان نوع عیب ،مکان و شدت ان را تعیین نمود. روش های فراصوتی کاربرد بسیار گسترده ای در تعیین نقص های درونی مواد دارند،باوجود این از آنها می توان برای تعیین ترک های زیرسطحی نیز استفاده کرد. آزمون های فراصوتی ،افزون بر بازرسی قطعات تکمیل شده ،برای بازرسی کنترل کیفیت مراحل مختلف تولید قطعاتی همچون لوحه ای نورد شده نیز به کار می روند. معمولا ازاین روش ها برای ابزرسی قطعات و مجموعه های در حین کار نیز استفاده می شود.
*پرتونگاری نوترون
* پرتونگاری گاما(radiography gamma)

***مهارت فنی کارکنان نیز صورت مهمی از ارزیابی غیر مخرب می باشد.NDT روش های فنی سخت اعتماد کردن در مهارت های انسانی و شناسایی برای تعیین کردن ارزیابی و تفسیری از نتایج آزمایش است. آموزش درست و مناسب و مورد تایید کارکنان NDTبرای آن است که یک ضرورتی در تضمین کردن مقدورات روش های کاملا استثمار شده هستند .در آنجا یک تعداد از انتشارات بین المللی است و شامل استاندارد های منطقه ای در تائید کردن صلاحیت کارکنان می باشد. در EN473(اصول کلی  صلاحیت و تایید کارکنان NDT) اتحادیه اروپا رشد یافتگی بخصوص دارد برای ان که باSNT-TC-IA آمریکا برابری کند.

کاربرد تست های غیر مخرب یا NDT

پیشرفت و گسترش صنایع مختلف نیازمند تولید قطعات و تجهیزات مناسب است؛ ساخت و نگهداری این تجهیزات و خدمات نیازمند کنترل کیفی برای سلامت و کیفیت محصولات تولید شده است. تستهای غیر مخرب یا NDT یکی از کاربردی‌ترین روش‌های کنترل کیفی برای تعیین نقص در قطعات مختلف و نیز ارزیابی کیفیت محصولات است. آزمون‌های غیر مخرب محققان و یا مهندسان را قادر می‌سازد که یکپارچگی سازه و ویژگیهای مواد آن را مورد ارزیابی قرار دهند. استفاده از تکنیک‌های غیر مخرب و روش‌های آن باعث صرفه‌جویی با ارزش و گارانتی کیفیت سیستم‌ها و محصولات مهندسی شده می‌شود. با استفاده از آزمون‌های NDT می‌توان عیب‌های موجود در قطعات از جمله ترک و شکستگی داخلی و سطحی، تخلخل و حفره‌های داخلی و نیز هر گونه عیبی که در هنگام انجام کار در قطعه ایجاد می‌شود را شناسایی کرد. این روش علاوه بر شناسایی نقص‌ها، برای تعین اندازه‌گیری ابعاد، جنس و ساختار شبکه کریستالی به کار می‌رود. این تکنولوژی می‌تواند از طریق روش‌های مختلف از جمله اشعه X برای تست ترک و نحوه انجماد؛ جریان گردابی برای تست ترک، سختی، ابعادی و جنس؛ اشعه گاما برای تست ترک و ابعادی؛ ذرات مغناطیسی برای تست ترک، ترموگرافی و رادیوگرافی انجام شود.

دلایل  استفاده :
آزمون های غیر مخرب به طور معمول برای رسیدن به اهداف زیر انجام می شود:پیشگیری از حادثه/برای کاهش هزینه ها/برای افزایش اطمینان محصولات
آشنایی با انواع آزمون های غیر مخرب:
آزمون های غیر مخرب انواع مختلف دارند و نوع آزمون مورد استفاده نسبت به شرایط و خواص فیزیکی مواد متغیر می باشد.در زیر آزمون پرکاربرد معرفی می شود:
1-آزمون چشمی(VT) VISUL TEST:دراین روش تنها عیوب سطحی را می توان بررسی کرد.
2-آزمون مایع نافذ(PT) LIQUID PENETRANT TEST: دراین روش تنها عیوب سطحی و عیوبی که به سطح راه داشته باشند مشخص می شود.
3- آزمون ذرات مغناطیسی (MT) MAGNETIC PARTICLE TEST: عیوب سطحی و زیر سطحی تا فاصله معینی از سطح را می توان با این روش بررسی کرد.
4- آزمون رادیوگرافی (RT) RADIOGRAPHIC: عیوب درون حجمی را بوسیله این روش بررسی می کنند.
5-آزمون فراصوتی(UT) ULTRASONIC TEST: دراین روش عیوب درونی و صفحه ای بازرسی می شود.


اهمیت تست های غیر مخرب :

در ماده یا قطعه در حین ساخت انواع نقص ها با اندازه های متفاوت ممکن است به وجود آید که ماهیت و اندازه دقیق کارکرد آینده قطعه را تحت تاثیر قرار می دهد.عیوب دیگری مانند ترک های ناشی از خستگی یا خوردگی در حین کار با ماده نیز ممکن است به وجود آید بنابراین برای آشکار سازی نقص ها در مرحله ساخت و همچنین برای آشکارسازی و مشاهده آهنگ رشد آنها در حین عمر کاری هرقطعه یا مجموعه باید وسایل قابل اعتمادی در اختیار داشت.

به دلیل سرعت پایین و قیمت بالای انواع دیگر تست‌ها، آزمون‌های NDT در صنعت توانسته است دارای جایگاه خوبی باشند. در این نوع تست به دلیل عدم تخریب قطعه مورد نظر و نیز زمان کوتاه انجام تست بیشتر تولیدکنندگان قطعات در تیتراژهای بالا این تست را ترجیح می‌دهند. این آزمون یک روش حساس است که قادر به پیدا کردن معایب بسیار ریز است و می‌تواند بر روی فلزات مغناطیسی و غیر مغناطیسی، برخی مواد پلاستیکی و شیشه‌ها مورد استفاده قرار گیرد. اجرای تست های غیر مخرب مانند هر فرایندی دارای هزینه‌هایی است اما معمولا استفاده مؤثر از روش‌های بازرسی باعث صرفه‌جویی‌های مالی قابل توجهی می‌شود.

 

فروش تجهیزات و مشاوره :

021-77130687-8

021-77228679

09122710269

 

 

 

بازرسی غیر مخرب-بازرسی غیر مخرب ndt-تجهیزات بازرسی غیر مخرب-بازرسی غیر مخرب-بازرسی غیر مخرب ndt-تجهیزات بازرسی غیر مخرب -بازرسی غیر مخرب-بازرسی غیر مخرب ndt-تجهیزات بازرسی غیر مخرب -تست های غیر مخرب-روش های غیر مخرب 

دوربین تصویربرداري حرارتی ، گرمانگار و ترموویژن FLIR

فروش دوربین های ترموویژن

دوربین های مادون قرمز

فروش محصولات Elcometer

 

کلیک کنید 

هشدار

هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت پبگرد قانونی دارد

عیب یاب اولتراسونیک STARMANS DIO 1000 SFE

تماس با ما

تهران میدان رسالت فرجام شرقی نبش میدان 39 ساختمان آرین واحد6

021-77130687-8

021-77228679

info@ppkgroup.co
 sales@ppkgroup.co
www.ppkgroup.ir
www.ppkgroup.co


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


جدیدترین دستگاه کارشناسی رنگ اتومبیل-دستگاه جدید DT-156H
شنبه 2 مرداد 1395 ساعت 8:39 | بازدید : 560 | نویسنده : بهنام سهرابی | ( نظرات )

جدیدترین دستگاه کارشناسی رنگ اتومبیل-دستگاه جدید DT-156H

جدیدترین دستگاه کارشناسی رنگ اتومبیل دستگاه جدید DT-156H ورژن 2016 با دقت و سرعت بالا این دستگاه ضخامت سنج رنگ دارای رنج بالای 1350 میکرون و دقت 0.1 میکرونی دارد .

شرکت پترو پژوهش خاورمیانه پیشرو در ارائه جدید ترین ملزومات کارشناسی رنگ اتومبیل و تست رنگ خودرو -تجهیزات بازرسی رنگ اتومبیل-ضخامت سنج های رنگ-میکرون سنج های حرفه ای

مناسب برای کارخانجات تابلو برق سازی،سوله سازی،شرکت های آبکاری و......

دستگاه ضخامت سنج جدید DT-156H

دستگاه کارشناسی رنگ .دستگاه DT-156H.دستگاه ضخامت سنج جدید.تست رنگ.بازرسی رنگ.دستگاه دیجیتالی کارشناسی رنگ.تستر دیجیتالی.دستگاه ضخامت سنج رنگ اتومبیل.دستگاه ضخامت سنج DT156H.دستگاه جدید

Specificationsمشخصات فنی دستگاه جدید DT-156H

 

DT-156

DT-156H

Sensor probe

F

N

F

N

Working principle

magnetic induction

Eddy current principle

magnetic induction

Eddy current principle

Measuring range

0~1250um

0~1250um

0~1350um

0~1350um

Guaranteed tolerance (of reading)

(+/- 3%+1)um

(+/- 3%+1.5)um

(+/- 2.5%+2)um

(+/- 2.5%+2)um

Repeatability

(+/- 1%+1)um

(+/- 1%+1)um

(+/- 1%+1)um

(+/- 1%+1)um

Low range Precision

0.1um

0.1um

0.1um

0.1um

Minimum curvature radius

1.5mm

32016-07-23mm

1.5mm

3mm

Diameter of Minimum area

7mm

5mm

7mm

5mm

Basic critical thickness

0.5mm

0.3mm

0.5mm

0.3mm

نمایندگی CEM در ایران

شرکت پترو پژوهش خاورمیانه(سهامی خاص)

021-77130687-8

021-77228679

09122710269

www.ppkgroup.ir

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


فروش تجهیزات بازرسی جوش-تجهیزات آزمایشگاه تست جوش
دو شنبه 21 تير 1395 ساعت 21:42 | بازدید : 525 | نویسنده : بهنام سهرابی | ( نظرات )

فروش تجهیزات بازرسی جوش-تجهیزات آزمایشگاه تست جوش

به شرکت:شرکت های بازرسی فنی مهندسی-بازرسی غیر مخرب NDT

موضوع : معرفي نامه شركت پتروپژوهش خاورمیانه

 باسلام 

احتراما به استحضار مي رساند شركت پتروپژوهش خاورمیانه با در اختیار داشتن امکانات فنی و پرسنل متخصص و مجرب ،نسبت به ارائه تجهیزات مورد نیاز واحد های کنترل کیفی ،تضمین کیفی و بازرسی فنی صنایع مختلف کشور اعم از؛ نفت ،گاز پتروشیمی ،پالایشگاهی خطوط لوله ،سوله سازي ،قطعه سازی ،خودروسازی ،صنایع دفاعی و.....بعنوان یکی از معتبرترین مراکز توزیع تجهیزات غیر مخرب ،تامین کننده بخش عمده ای از نیازهای مشتریان محترم می باشد.

  از عمده فعاليتهاي اين شركت تهيه وتامين :

  •          تجهيزات تست التراسونيك (UT):ازکمپانی/STARMANS/OLYUMPUSTRUSONIC/DOPPLER/SONATEST

دستگاههاي عيب ياب التراسونيك .....  کلیه برندهای معتبر  

    دستگاههاي ضخامت سنج  اولتراسونیک  وكليه دستگاههاي سنجشگر محيطي التراسونيك

    تجهيزات جانبي پراب ، كابل  ،  كوپلنت ،   انواع تست بلوك V1 و V2

نماینده انحصاری NOVOTEST اکراین در ایران (کلیه تجهیزات بازرسی فنی)

  •          تجهیزات ابزاردقیق:  از کمپانیTENMARS،ELCOMETR،STANDARD،KIMO

سختی سنج پرتابل ،زبری سنج ، صافی سنج ،ضخامت سنج فلزات وغیر فلزات )خودرو ،گالوانیزه ..)، حرارت سنج  ،رطوبت سنج،

لوکس متر،صداسنج،سولارسنج،سرعت سنج باد،مولتی متر،کلمپ متر

نماینده انحصاری SADT (تامین کننده دستگاه ای بازرسی فنی-دستگاه های پرتابل سختی سنج HARTIP)

  •          تجهيزات تست به روش ذرات مغناطيسي وماوراءبنفش ( MT/UV):ازکمپانیELY،MAGNAFLUX،NDTSUPPLY

 انواع يوك دستي پرتابل DC يا ACازکمپانی KDE  کره و مگنافلاکس انگلستان و یوک AC و AC-DC ساخت ایران

 مواد مصرفي تست ذرات مغناطيسي به صورت اسپری و مایع لیتری

  • ·         تجهيزات تست به روش مايعات نافذ ( PT ): ازکمپانیELY، B،MAGNAFLUX

مواد نافذ تركيباتPenetrant- Cleaner –Developer ) ) بصورت اسپري ،گالنی

  • ·         تجهيزات تست به روش بازرسي چشمي ( VT):ازکمپانیGAL،TWI

 انواع گيجهاي جوش وآئينه هاي بازرسي :hi-lo,aws,cambridge,….

 تجهیزات و دستگاه های آزمایشگاه بتن ومقاومت مصالح

چکش اشمیت ،ترمومتربتن ،بن ماری بتن،میکسربتن،دستگاه تعیین مقاومت فشاری،دستگاه کشش وخمش و مکانیک خاک

برخی از شرکت های در حال همکاری : حفاری شمال ، پالایشگاه نفت تبریز ، تاسیسات دریایی ،صنایع پارچین ، مکانیک خاک تهران ، مدیران خودرو،شرکت 2R،هلکوپترسازی ایران،فولاد آلیاژی یزد،اداره استاندارد ،پمپ های صنعتی ایران،جهاد دانشگاهی مشهد ،دانشگاه علوم پزشکی ،بازرسی مهندسی ایران،دانشگاه شهید رجایی ،پالایشگاه نفت تهران ،نفت و گاز شرق ، نفت سپاهان ،مدیران خودرو ،کرمان موتور ،سایپا و....

برای دیدن جزئیات بیشتر لطفا به  وب سایت های  ما مراجعه نمائید.

www.ppkgroup.ir

www.ppkgroup.co

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دستگاه تست بلوک MTU
شنبه 29 خرداد 1395 ساعت 8:7 | بازدید : 364 | نویسنده : بهنام سهرابی | ( نظرات )

دستگاه تست بلوک MTU

دستگاه تست بلوک MTU

توضيح فارسي : تست بلوک MTU ساخت آمریکا
این تست بلوک بعنوان یک قطعه عیب دار در صنایع مورد مصرف قرار می گیرد

021-77130687-8

021-77228679

09122710269

www.pkkgroup.ir

 

برچسب‌ها: دستگاه تست بلوک MTU ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


شنبه 29 خرداد 1395 ساعت 7:58 | بازدید : 498 | نویسنده : بهنام سهرابی | ( نظرات )

دستگاه تست چسبندگی pull off Defelsko  امریکا در دو مدل AT-A و AT-M

دستگاه تست چسبندگی دفلسکو بصورت اتوماتیک و دستی 

 

 
  • Pull Rate Indicator allows operator to easily monitor and adjust the rate of pull in accordance with international test methods
  • Easily select dolly sizes, change measurement units or store readings, with the touch of a button
  • Conversion charts not required – tester automatically calculates pressure based on dolly size
  • Inexpensive, single-use dollies eliminate cleaning for re-use and can be kept as a permanent record
  • Each kit comes with everything needed for testing

  • Environmentally sealed enclosure – weatherproof, dustproof and shockproof - meets or exceeds IP65
  • Can be used in any position
  • Rugged carrying case
  • Two year warranty

  • Every PosiTest Adhesion Tester pressure system is calibrated and certified to ± 1% accuracy using NIST traceable load cell
  • Self-aligning aluminum dolly enables accurate
    measurements on smooth or uneven surfaces
  • Hi-grade, industrial pressure sensor ensures
    continued accuracy
  • Conforms to national and international standards including ASTM D4541/D7234, ISO 4624/16276-1, AS/NZS 1580.408.5 and others

  • Internal Memory stores maximum pull-off pressure, rate of pull, test duration and dolly size
  • PosiSoft 3.0 - desktop software (PC/Mac) for downloading, viewing, printing and storing measurement data. Available as a free download.
  • LCD displays pressure value in psi or MPa
  • 10, 14, 20 or 50 mm dollies maximize capability
    and measurement resolution across a wide range of bond strengths

 

  دستگاه تست چسبندگی پوا آف از شرکت Defelsko امریکا

   

دستگاه تست چسبندگی pull Off -تست پول آف

  دستگاه Pull – off Adhesion Tester مدلPosi test AT-A   به صورت اتوماتیک ساخت کمپانی Deflesko آمریکا  قالیت رسم نمودار

 

 دستگاه Pull – off Adhesion Tester مدل Posi test AT-M   به صورت دستی ساخت کمپانی Deflesko آمریکا

 23

  Order Guide

دستگاه تست چسبندگی PULL OFF Defelsko -دستگاه پول آف-دستگاه تست چسبندگی-دستگاه pull off-دستگاه تست چسبندگی-دستگاه تست چسبندگی دفلسکو

 

 
 

مشخصات فنی دستگاه دستگاه تست چسبندگی دفلسکو امریکا 

defelsko امریکا

Automatic Models Manual Models
 Model (Order Code) ATA20 ATA50 ATM20 ATM50
 Dolly size and stand off* 20 mm 50 mm 20 mm 50 mm
 Typical Applications Coating on metal Coatings on concrete,
wood and plastic
Coating on metal Coatings on concrete,
wood and plastic
 Range 0.7 – 24 MPa
100 – 3500 psi
100 – 7550 N
0.4 – 3.8 MPa
50 – 560 psi
100 – 7550 N
0.7 – 20 MPa
100 – 3000 psi
0.4 – 3.5 MPa
50 – 500 psi
 Resolution 0.01 MPa (1 psi)
 Accuracy ±1% Full Scale
*Optional 20 and 50 mm Accessory Kits allow each model to be used with alternative dolly sizes. Custom 10 and 14 mm dollies are available for special applications (compatible with 20 mm stand off). - see Technical Data

 

 

(Dolly Size (mm

 

20 mm

Resolution

1 psi (0.01 MPa)

Accuracy

± 1% Full Scale

Adhesion Strength

0-3000 psi (0-20 MPa)

 تسترهای چسبندگی Cross Cut

تست Cross Cut ، تستی است که چسبندگی پوششهای خشک رنگ را بر روی  سطح اندازه گیری می کند.

بوسیله تیغه هایی از سری Blades 681 ، دو سری از خطوط در زوایای قائم برای بدست آوردن الگویی از  25 /100 مربع، برش داده میشود. بوسیله استفاده از یک چارت مقایسه ای فضای خط کشی شده سنجیده می شود.

رنج وسیعی از سایزهای کاتر برای ضخامت های پوشش مختلف و پایه ها و مطابق با استانداردهای مختلف در دسترس است. هر ست مرکب است از یک دسته و یک تیغه برش – یک برس ویک حلقه از چسب  و یک ذره بین

18

 CC1000 Multi-Cutter

این مدل دارای تیغه ای است که فشار مساوی بر لبه های برش ایجاد می کند این دستگاه تیغه های برش گرد دارد . 8 لبه برش برای عمر طولانی تر دارند.

19

 

 

CC2000 Single Cutter

مانند مدل CC1000 دارای تیغه ای است که فشار مساوی بر لبه های برش ایجاد می کند. برای آسانی تغییر تیغه های برش، دستگاه CC2000 با یک لبه تیز تراشیده شده مخصوص، مجهز شده است.

 

20

 

CC3000 Adjustable Cutter

نگهدارنده Blade دستگاه CC3000 در یک فاصله مشخص از سطح با کمک دو چرخ نگه داشته شده است. عمق برش به دقت قابل تطبیق است. بنابراین تکرار مجدد نتایج تست ضمانت شده است.  

21  

 Coating Thickness

 

CC3000

CC2000

CC1000

Cutters

 

<60µm(hard substrates)

SP1680

SP1690

VF1839

1

ISO/DIN2409

-

-

-

VF1840

1.5

 

<60µm(hard substrates)>61-120µm

SP1681

SP1691

VF1842

2

 
 

SP1682

SP1692

VF1844

3

 
 

SP1683

SP1699

VF1846

1

ASTM3359

 

SP1684

SP1700

VF1847

1.5

 

 

 

 02177130687-8

         021-77228679

PPKGROUP

 

 

 دستگاه تست چسبندگی دفلسکو.دستگاه Pull – off Adhesion Tester مدل Posi test AT-M  .دستگاه تست پول آف.دستگاه تست pull off


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دوربین ترموویژن-دوربین حرارتی FLIR ONE
شنبه 22 خرداد 1395 ساعت 17:36 | بازدید : 461 | نویسنده : بهنام سهرابی | ( نظرات )

 

فروش دوربین حرارتیFLIR ONE
تبدیل گوشی هوشمند به دوربین ترموویژن
دوربین حرارتی ،دوربین ترموویژن فیلر
با دقت 480*640

 

تلفکس فروش : 02177130687-8

09122710269

WWW.PPKGROUP.IR






Scene temperature range: -4°F to 248°F (-20° to 120°C)
Operating temperature: 32°F to 95°F (0°C to 35°C)
Weight: 2.75 ounces, ~78 grams
Dimensions: L 2.8 inches (72mm) x W 1 inch (26mm) x H 0.7 inches (18mm)
Battery capacity: 350 mA-h. FLIR ONE neither consumes power from the connected device battery, nor charges it. When inactive, FLIR automatically switches to low-power mode to maximize its battery life.
Visible camera: VGA (used for FLIR® MSX® blending)
Sensitivity: ability to detect temperature differences as small as 0.18° F (0.1° C)
Charging method: lightning connector (Apple) paired with 1A wall charger (charges FLIR ONE only, not device)
Device compatibility: Apple products containing a lightning connector, including iPhone 6 and 6 plus, among others.
Included accessory: charging cable (lightning connector)
Certifications and standards: FCC, CE, RoHS, CAN ICES-3 (B)/NMB-3(B), UL


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نمایندگی دستگاه التراسونیک استارمن STARMANS DIO 1000 SFE
شنبه 22 خرداد 1395 ساعت 17:16 | بازدید : 947 | نویسنده : بهنام سهرابی | ( نظرات )

نمایندگی دستگاه التراسونیک استارمن STARMANS DIO 1000 SFE

دستگاه عیب یاب اولتراسونیک -دستگاه تست جوش آلتراسونیک برند STARMANS DIO 1000 SFE 2016  ساخت چک

شرکت پترو پژوهش خاورمیانه(سهامی خاص) نمایندگی شرکت SATARMANS  در ایران

تلفکس :021-77130687-8

021-77228679

WWW.PPKGROUP.IR

دستگاه عیب یاب اولتراسونیک-دستگاه تست جوش -دستگاه عیب یاب اولتراسونیک DIO-دستگاه تست جوش-دستگاه تست غیر مخرب NDT-دستگاه تست UT-بازرسی غیر مخرب-تست اولتراسونیک-بازرسی جوش-دستگاه uT-دستگاه STARMANS-دستگاه DIO1000-نمایندگی SATRMANS-دستگاه تست UT-دستگاه STARMANS DIO 1000-تست جوش-بازرسی جوش -بازرسی غیر مخرب

ساخت کمپانی Starmans چک

مشخصات دستگاه :

- صفحه نمایش: TFT رنگی     ( ،  1024 pixels (W)X 768 pixels (H

- سرعت ماده: از 100 تا m/s 15240 در فولاد

- محدوده ضخامت: 1 تا 60000  میلی متر

- رنج dB دستگاه : 110 dB 0-

- دارای چهار گیت عیب یابی جداگانه

- روش اندازه گیری: Pulse Echo

- دارای پورت های USB و RS232  برای اتصال به کامپیوتر

- دارای Bluetooth

- دارای حافظه 16-4 گیگابایت

- مدت زمان حفظ باتری: 8 ساعت

- دارای استانداردهای  AWS-DAC-TCG

- دارای A-scan ، B-scan  ، Encoder

- کابل: Lemo

- ابعاد دستگاه:  224×188×37 mm

- وزن دستگاه:Kg    0.74   (بدون احتساب  وزن باتری).

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به وب سایت ما مراجعه نمائید

با تشکر

شرکت پترو پژوهش خاورمیانه(سهامی خاص)

021-77130687-8

021-77228679

WWW.PPKGROUP.IR

INFO@PPKGROUP.CO

SALES@PPKGROUP.CO

 

دستگاه عیب یاب اولتراسونیک-دستگاه تست جوش -دستگاه عیب یاب اولتراسونیک DIO-دستگاه تست جوش-دستگاه تست غیر مخرب NDT-دستگاه تست UT-بازرسی غیر مخرب-تست اولتراسونیک-بازرسی جوش-دستگاه uT-دستگاه STARMANS-دستگاه DIO1000-نمایندگی SATRMANS-دستگاه تست UT-دستگاه STARMANS DIO 1000-تست جوش-بازرسی جوش -بازرسی غیر مخرب


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دستگاه رطوبت سنج الکومتر مدل 319
شنبه 1 خرداد 1395 ساعت 18:37 | بازدید : 343 | نویسنده : بهنام سهرابی | ( نظرات )

دستگاه رطوبت سنج الکومتر مدل 319

رطوبت سنج - دماسنج - 319 الکومتر

رطوبت سنج الکومتر مدل 319.دستگاه رطوبت سنج الکومتر
دما سنج ،رطوبت سنج و نقطه شبنم الکومتر 319

Dewpoint Meter Elcometer 319

ویژگی ها:

دستگاهی بسیار قدرتمند ودقیق با کاربری بسیار ساده و آسان، ساخت کمپانی الکومتر انگلستان

دارای قابلیت ذخیره سازی اطلاعات تا 25000 رکورد در 999 دسته

دارای آهن ربای داخلی برای اتصال به بدنه های آهنی.

دارای پورتUSB و Bluetooth برای اتصال به کامپیوتر،پرینتر و....

دارای استاندارد IP66 (مقاوم در برابر نفوذ آب و گرد و خاک).

دارای قابلیت اتصال ترموکوپل.

قابلیت اندازه گیری رطوبت بر حسب درصد(RH%)،دمای هوا(فارنهایتF و سلسیوسC)،دمای سطح،دمای نقطه شبنم،دمای حباب تر و خشک.

رنج اندازه گیری دما:20C- تا 80C

رنج اندازه گیری دمای ترموکوپل:20C- تا  200C

رنج اندازه گیری رطوبت:  0 تا 100%RH

دقت اندازه گیری دما:0.5C

دقت اندازه گیری رطوبت: 3%RH

تفکیک پذیری(رزولوشن): 0.1%

دارای نرم افزار اختصاصی ElcoMaster به منظور تحلیل اطلاعات در کامپیوتر.

منبع تغذیه:دو عدد باطری AA 1.5V

لوازم جانبی: دو عدد باطریAA 1.5V ،کیف، بند مچی ، گواهی نامه کالیبراسیون، کابل USB ، نرم افزار ElcoMaster و دفترچه راهنمای کاربر.

  

دستگاه رطوبت سنج مدل 319 الکومتر انگلستان

فروش کلیه تجهیزات کمپانی الکومتر Elcometer انگلستان

دستگاه ضخامت سنج اولتراسونیک الکومتر
دستگاه ضخامت سنج رنگ خشک الکومتر مدل 456
دستگاه رطوبت سنج الکومتر Elcometer
دستگاه زبری سنج الکومتر Elcometer
دستگاه کراس کات الکومترElcometer
دستگاه براقیت سنج رنگ الکومترElcometer
دستگاه هالیدتکتور الکومتر Elcometer


تست های غیر مخرب ، عیب یاب آلتراسونیمک ، عیب یاب اولتراسونیک ، ضخامت سنج الکومتر ، ضخامت سنج فلز ، الکومتر ، سوناتست ، بازرسی فنی ، ضخامت سنج آلتراسونیک ، ضخامت سنج رنگ ، آزمونهای غیر مخرب ، کنترل کیفیت از کمپانی الکومتر

شرکت پترو پژوهش خاورمیانه
021-77130687-8

021-77228679
09122710269

 www.ppkgroup.ir

info@ppkgroup.co

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دستگاه غبار سنج حرفه ای FLUK 985
جمعه 24 ارديبهشت 1395 ساعت 6:20 | بازدید : 424 | نویسنده : بهنام سهرابی | ( نظرات )

دستگاه غبار سنج حرفه ای FLUK 985

دستگاه غبار سنج حرفه ای 6 کاناله با مشخصات زیر :

ساخت امریکا با زمان تحویل 4 هفته با گارانتی و خدمات پس از فروش

021-77130687-8

021-77228679

WWW.PPKGROUP.IR

 

The Fluke 985 particle counter is an essential tool in the facility maintenance, HVAC and IAQ professional’s toolbox. From filter testing to indoor air quality investigations, the particle counter equips the user with valuable data concerning the concentration and source of particulates in the tested environment. The new Fluke 985 Particle Counter is ideal for troubleshooting and monitoring indoor air quality issues and verifying HVAC filter performance and critical locations for ISO Class 5–9 certification. With the ultra-light weight ergonomic design, easy to view color screen with intuitive icons, on-screen trend graphs for easy and quick analysis, the Fluke 985 is a must for any maintenance, HVAC and IAQ professional.

 
Fluke 985 Particle Counter
Six size channels 0.3 μm, 0.5 μm, 1.0 μm, 2.0 μm, 5.0 μm, 10.0 μm
Flow rate 0.1 cfm (2.83 L/min)
Light source 775 nm to 795 nm, 90mW class 3B laser
Count modes Raw counts, #/m3, #/ft3, #/liter in Cumulative or Differential mode
Counting efficiency 50 % @ 0.3 μm; 100 % for particles > 0.45 μm (per ISO 21501)
Zero count 1 count/5 minute (JIS B9921)
Concentration limits 10 % at 4,000,000 particles per ft3 (per ISO 21501)
Data storage 10,000 records (rotating buffer)
Alarms User selected particle channels and limits
Display QVGA color with backlight
Delay time 0 to 24 hours
Sample inlet Isokinetic probe
Security Administrator password controlled (optional)
Communication mode USB or Ethernet
Dimensions (L x W x D) 27.2 cm x 9.9 cm x 5.3 cm (10.7 in x 3.9 in x 2.1 in)
Weight 0.68 kg (1.5 lb)
Power adapter 100 V ac to 240 V ac, 12 V dc, 2.5 A
Rechargeable battery Li-ion 7.4 V 2600 mAh
Battery duration/charge time 10 hours typical use (5 hours continuous sampling)/3.5 hours
Calibration PSL particles in air (NIST traceable)
Operating environment 50 °F to 104 °F (10 °C to 40 °C)/< 95 % non-condensing relative humidity
Storage environment 14 °F to 122 °F (-10 °C to 50 °C)/Up to 98 % non-condensing relative humidity
 
 
       
  مشخصات فنی دستگاه غبار سنج فلوک :    
 
 
  • 1 - Cradle for charging and USB, Ethernet communications
  • 1 - Ethernet cable
  • 1 - USB cable
  • 1 - 12 V dc power supply
  • 1 - Zero count inlet-filter
  • 1 - Filter adapter
  • 1 - Sample inlet protective cap
  • 1 - Getting started manual
  • 1 - Users manual CD
  • 1 - One year warranty
Included

شرکت پترو پژوهش خاورمیانه ارائه دهنده انواع دستگاه های پارتیکل کانتر (غبار سنج) در ایران

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به وب سایت ما مراجعه نمائید

WWW.PPKGROUP.IR

021-77130687-8

021-77228679

09122710269

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تستر رنگ ، تست رنگ ، آبرنگ و بتونه بدنه خودرو،کرش چک ، تست رنگ بدنه خودرو ، تست بتونه بدنه خودرو، تست رنگ ، ضخامت سنج رنگ ماشین ، تست آبرنگ،دستگاه CHY 115، دستگاه تست دیجیتال رنگ ماشین ، تست بدنه ماشین،خراش ماشین،رنگ ماشین، تستر ماشین ،تستر رنگ ماشین ، تست رنگ،تستر رنگ
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تستر دیجیتالی رنگ خودرو و آدرس cartester.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 325
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 7

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 170
:: بازدید ماه : 796
:: بازدید سال : 2612
:: بازدید کلی : 88130